Waardering van VGZ - Arnhem op 21 november 2018

1.2

De laatste maanden zéér ontevreden! Klachten worden niet opgepakt, wel krijg je 4 maal een brief waarin ze vragen hoe je klacht is opgelost! Je wordt van facebook afgegooid, ze verzinnen alles '' om niet te hoeven betalen''! Ze geven diverse redenen waarom een rekening niet voldoet, kun je dat weerleggen hebben ze weer een andere reden! Te gek voor woorden! Totaal geen respect voor deze manier van doen! Ik betaal premie! Klacht ingediend bij SKGZ, waarop ze voor de 20 ste november moesten reageren! Zelfs daar hebben ze lak aan!

Reactie van/namens Zorgverzekeraar VGZ - Arnhem

Bedankt voor de beoordeling. Hier lijkt nog teveel aan de hand om dit onbesproken te laten. Ik kan me niet voorstellen dat we jou verwijderd hebben van Facebook, dit doen namelijk nooit. Mochten we je in jouw situatie toch nog kunnen helpen, dan doen we dat graag. Benader ons gerust via Facebook, Twitter of chat. Bellen mag natuurlijk ook!
Met vriendelijke groet, Social Media Team VGZ

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor VGZ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.