Eind oktober een declaratie ingediend; op 22 november maar eens gebeld. Resultaat: men kon mijn declaratie niet terugvinden, terwijl ik op mijn emailadres een bevestiging heb ontvangen dat ik deze verstuurd heb.Men kwam met de mededeling dat er destijds een storing is geweest. Dat vind ik een zwak argument. Nu ben ik weer genoodzaakt om opnieuw mijn declaratie in te dienen.Schandalig! Misschien toch maar overstappen naar een andere zorgverzekeraar?.
Reactie van/namens
Zorgverzekeraar VGZ - Arnhem
Hartelijk bedankt voor het aankaarten! Er zijn de laatste tijd enkele storingen geweest. Onze excuses voor het ongemak. We proberen die storingen uit te bannen, maar helaas gaat het soms nog mis. Mochten we je in de toekomst kunnen helpen, dan doen we dat graag. Benader ons gerust via Facebook, Twitter of chat. Bellen mag natuurlijk ook!
Met vriendelijke groet, Social Media Team VGZ
De redactie kan een waardering niet op waarheid controleren. Een waardering is de persoonlijke mening van de inzender.
Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor VGZ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.