Waardering van VGZ - Arnhem op 1 oktober 2017

1.0
  • Overmatig zweten

Ondanks premie achterstand kan ik niet overstappen naar andere verzekeraar die goedkoper en betere polis voorwaarden heeft. Gevolg ondanks schuld niet aanvullend verzekerd en te hoge basis premie waardoor nog meer schuld maar ook dat ik niet de zorg kan krijgen met mijn ziektes. Niks word vergoed! Gevolg gezondheid word slechter daar ik ook niet alle medicatie krijg die ik nodig heb vanwege dat ik niks vergoed krijg, tanden rotten mn mond uit, lopen word zwaarder, lichamelijk gaat nu ook alles moeizamer.

Reactie van/namens Zorgverzekeraar VGZ - Arnhem

Beste, ik lees deze review echt als een roep om hulp. Graag bieden wij jou die hulp namens het Social Media Team. Zou je ons een privébericht met jouw gegevens willen toesturen via Facebook of Twitter? We kijken dan graag of we iets voor je kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Jurian

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor VGZ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.