VGZ

Klantenservice

Polis

Service en diensten

N.v.t.

Via VGZ worden wij tot op dit moment snel en efficiënt geholpen wat betreft de financiële afhandeling van de rekeningen. Voor de overige opties hebben wij (gelukkig) geen ervaring. Wat ons wel opvalt is dat een groot bedrag aan ..... extra ..... eigen bijdrage verborgen zit in de eindafrekening van een bezoek aan de tandarts, de apotheek enz. Daar wordt in alle verhalen (ook bij andere verzekeraars) geen melding van gemaakt. Mijn vrouw haalt als voorbeeld voor € 29,00 medicijnen bij de apotheek. Via een 'naheffing' of bij het afhalen van de medicatie moet ze uiteindelijk € 22,00 van dat bedrag zelf betalen. En dat gebeurt steeds vaker. Kan daar iets aan worden gedaan? Daar is totaal geen voorlichting over! Je wordt er mee overvallen. En elk jaar stapelt zich dat op. De eigen bijdragen worden op die manier steeds hoger. Maar er wordt wel gesuggereerd dat € 385,00 de bevroren eigen bijdrage is. MvG

Reactie van/namens Zorgverzekeraar VGZ - Arnhem

Hartelijk bedankt voor het invullen van de review! Mochten we je in de toekomst kunnen helpen, dan doen we dat graag. Benader ons gerust via chat. Bellen mag natuurlijk ook!
Met vriendelijke groet, Social Media Team VGZ

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor VGZ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.