Anesthesioloog Buijs, E.J.

Geslacht
Man
Specialisme
Pijnbestrijding
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Buijs, E.J., Ziekenhuis Gelre Apeldoorn - Apeldoorn op 4 mei 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Gewrichtspijn

Specialisme

Anesthesiologie

Ik ben nu 5 keer behandeld wegens vreselijke pijnen in mijn been. Bij de derde behandeling deed hij zeer nors en had ik ook niet de indruk dat hij de goede zenuw te pakken had. Ik vertelde dat tijdens de ingreep. Kreeg als antwoord dat ik als verpleegkundige vooral mijn mond moest houden omdat patiënten die in de gezondheidszorg werken altijd alles beter weten. Tijdens de consulten en behandelingen ging altijd mijn vrouw  mee die laborant is. Op vragen kregen we geen fatsoenlijk antwoord. Op de vraag of hij een diagnose had kregen we een mompelend antwoord. Kwam enorm onzeker, stug en kort door de bocht over. Het was nooit mogelijk wanneer ik vreselijke pijn had ik een keer tussen door kon. Antwoord planning we hebben overlegd maar dr Buys gaf aan maar gewoon op de beurt te wachten. Dit terwijl er iedere dag een spoedplek over is. Hij zou nog een injectie geven meer van het zelfde mocht niet en moest er anders maar mee leren leven. We werden echt als nummer zoveel behandeld, totaal geen Empathie.We zijn naar een ander ziekenhuis gegaan. Na 2 behandelingen totaal pijnvrij.

Reactie van/namens Ziekenhuis Gelre Apeldoorn - Apeldoorn

Wat vervelend dat u deze ervaring heeft gehad. We komen graag met u in contact.
Telefonisch zijn we te bereiken op tel nr: 055-5818855 of via klachtenfunctionaris@gelre.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Buijs, E.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.