Waardering over Conceiçao Araújo, E.G. da, Ziekenhuis BovenIJ ziekenhuis - Amsterdam op 24 februari 2019

2.0

Ik heb deze vrouw als verschrikkelijk ervaren .In 2017 ben ik geopereerd aan mijn buik , voorafgaand aan de operatie had ik een intake met deze vrouw.Ze reageerde kleinerend , werd niet geluisterd, ik kreeg het gevoel dat ik niet serieus werd genomen.Operatie is goed verlopen maar daar had deze dame verder geen aandeel in.Tot 2018 , tijdens mijn bevalling , uiteindelijk voor een ruggenprik gekozen ik hield het niet meer.We reden de ruimte binnen waar ik de ruggenprik ging krijgen , ik zag meteen deze anesthesist weer die ik eigenlijk nooit meer wilde tegen komen , ik dacht het zal toch niet dat zij mijn ruggenprik gaat zetten.En ja hoor achter het gordijn kwam ze ineens tevoorschijn.Geen enkel respect dat ik vol in mijn weeën zat , boog ze me voorover en deed weer kleinerend , ik vroeg of ze even wilde afwachten tot de wee weg was en dan wilde prikken maar ze luisterde niet, ik raakte in paniek van haar. Ze werd wat lichtgeraakt en geïrriteerd , ze zei en nu goed voorover gaan zitten  en heel stil blijven ( midden in een wee) dat lukte me niet en ze werd boos , "kijk wat er nu gebeurd is !!ze tekende wat wild  op een blaadje een dikke streep en zei: "nu heb ik dus verkeerd geprikt omdat je niet stil zat!" De ruggenprik moest opnieuw en nu blijf je stil zitten"! Mijn vriendin probeerde me gerust te stellen maar de dame in kwestie zei : "niet aaien ze vind jouw waarschijnlijk aardiger dan mij en dat wil ik nu niet hebben" niet aaien? Ik dacht dat ik tijdens een bevalling een beetje gerust gesteld zou moeten worden en niet op deze manier behandeld zou worden. Ik was erg van slag van de manier van handelen van deze anesthesist. De ruggenprik was vervolgens na een half uur al weer uitgewerkt. Uiteindelijk heb ik  3 nachten moeten verblijven in het ZH omdat mw verkeerd geprikt had. Ik vraag me echt werkelijk af waarom zij met mensen werkt .

Reactie van/namens Ziekenhuis BovenIJ ziekenhuis - Amsterdam

Het spijt ons dat u onze zorg niet zo ervaren heeft als we graag zouden willen. We willen hierover graag met u in contact komen. Als u dat ook wilt, belt u dan svp met de polikliniek 020 634 6287.

Met vriendelijke groet,
BovenIJ ziekenhuis

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Conceiçao Araújo, E.G. da? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.