Anesthesioloog Driel, H.P. van

Anesthesioloog

Er zijn 22 waarderingen Waarderen

Waardering over Driel, H.P. van, Centrum voor orthopedie en beweging Annatommie mc Amsterdam-Amstelveen - Amstelveen op 23 juli 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Ik ben zo dankbaar dat ik De. Van Driel hebt mogen leren kennen , het begrip en het luisterde oor die hij heeft en de moed niet opgeeft omdat het bij zo compliceert is qua pijn . Nu wachten we af wat de uitslag zal zijn op 11 aug as van de onderzoeken op de Dunnenvezelneuropathie in het UMC in Maastricht. Maar vergeet zeker al de verpleegkundigen die rondom hem zijn zijn fantastisch zelfs de telefonische is heel erg behulpzaam en prettig aan te horen . Ik vertel het aan zo veel mensen ga naar Annatommie daar wordt je serieus genomen . Ook De v Rhee een nieuwe knie prothese van haar gehad ook zulke goed voorbereiding van haar en de verpleegkundigen . Top!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Driel, H.P. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.