Waardering over Elzinga, L., Ziekenhuis Bravis ziekenhuis Roosendaal - Roosendaal op 9 juli 2018

2.3
  • Complex Regionaal Pijn Syndroom (CRPS)
  • Anesthesiologie

Kwam vanuit een ander ziekenhuis bij dhr elzinga terecht hij vondt me pijnklachten maar raar en de diagnose die ik had was volgens hem ook niet waar.Ik had toen de tijd nog een plaatje in me arm en volgens hem lag alles daaraan .Plaatje eruit  laten halen maar me pijnklachten waren er nog s steeds en niet weg controle bij dhr elzinga  en hij keek me al aan van heb je die weer hij ging overleggen met het team en belde me terug en zijn conclusie ik moest maar  naar  een psygiator  omdat ik gek  ben .nou kan vertellen dat het niet  tussen  me oren zit wordt gelukkig nu wel heel goed geholpen en een arts die de tijd neemt en luistert naar  de patiënt

Reactie van/namens Ziekenhuis Bravis ziekenhuis Roosendaal - Roosendaal

geplaatst op 10 juli 2018

Wij vinden het jammer dat u ontevreden bent over onze zorg. Graag gaan wij hierover met u in gesprek. U kunt hiervoor contact opnemen met het Patiëntenservicebureau van het Bravis ziekenhuis tel. 088 - 70 68 576.

Bent u of werkt u voor Elzinga, L.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.