Waardering over Geisler, F.E.A., Ziekenhuis Amphia Ziekenhuis, locatie Molengracht - Breda op 4 december 2016

2.3
  • Longaandoeningen
  • Anesthesiologie

Dhr. Geisler was de behandelde arts van mijn vader op de IC afdeling van het Amphia ziekenhuis in Breda. Mjn vader was binnen gebracht met acute ademhalingsproblemen. Daarnaast had hij cardiale en nierproblemen. Hij moest op de IC afdeling geholpen worden met ademhalen door een beademingsapparaat. Na weken zonder succes behandeld te zijn geweest binnen het Amphia ziekenhuis wilde dr. Geisler mijn vader van de ademingsapparaat halen en in principe dood laten gaan. Wij als familie wilde de oordeel van andere ziekenhuis/arts en vroegen om een second opinion. Een hele normale verzoek, waar je in Nederland gewoon wettelijk recht op hebt. Daar was dr. Geisler totaal niet van gediend. Hij voelde zich op zijn ego getrapt en deed er alles aan op ons ervan te overtuigen de second opinion achterwege te laten. Hij kwam zelfs met argumenten als 'weten jullie hoeveel werk het is om een second opinion te regelen'. Na drie keer op dezelfde dag een gesprek met hem te hebben gevoerd, waarbij hij op een gegeven moment letterlijk aan het schreeuwen was dat mijn vader dood zal gaan, hebben we om een andere arts gevraagd. Wij als familie hadden enorme zware weken van stress en verdriet achter de rug. Dan is het echt slopend en vermoeid om drie keer hetzelfde gesprek met iemand te voeren. Dr Geisler is zonder te overdrijven een van de slechtste medische personeel en mens in het algemeen die ik in mijn leven heb meegemaakt. Hij heeft totaal geen inlevingsvermogen en weet absoluut niet hoe hij zich professioneel tegenover patienten en hun families moet gedragen. Een cursus omgaan met patienten en hun families is erg aan te raden. Kortom blijf uit de buurt van deze arts.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Geisler, F.E.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.