Anesthesioloog Graaf, S. de

Anesthesioloog

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Graaf, S. de, Ziekenhuis Noordwest Ziekenhuisgroep, locatie Alkmaar - Alkmaar op 4 april 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Chronische pijn

Specialisme

Anesthesiologie

- onprofessionele ontvangst door receptioniste die het vooral erg druk had met lachen met een collega - dr. de Graaf kwam 25 minuten te laat terwijl er niemand in het ziekenhuis te bekennen was en er ook geen patiënten uit zijn kamer kwamen - er werd eerst nog koffie gedronken in de koffiekamer voordat hij zijn patiënt uiteindelijk kwam halen - zeer botte communicatie - we stonden na 5 minuten weer buiten met de mededeling dat hij niets kon doen en dat we de afspraak helemaal niet hadden hoeven maken dat had hem en ons tijd gescheeld. Verder had hij geen boodschap aan onze opmerking dat we door de chirurg naar hem waren doorverwezen en niet voor ons plezier hier zaten Dr de Graaf kwam op ons over als een zeer ongeïnteresseerde arts die geen zin had enigszins moeite te doen om iemand te helpen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Graaf, S. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.