Waardering over Haagen, O.B.H.A.M., Ziekenhuis Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Zuid - Haarlem op 19 juli 2017

4.0
  • Chronische pijn
  • Ouderengeneeskunde en sociale geriatrie

Mijn moeder was naar deze dokter gegaan voor een behandeling, hiervoor was ik samen met mijn zus meegegaan om haar te helpen met uit en aankleden omdat zij hier moeite mee heeft. Tijdens de behandeling werd mijn zus en ik buiten de kamer gezet, en stonden we daar te wachten maar een verpleegkundige vertelde ons dat we daar niet mochten wachten en naar de wachtkamer moesten gaan. Na een tijdje brengen ze mijn moeder naar ons toe, niet eens netjes aangekleed. Haar onderbroek was niet goed omhoog, ze was gewoon halfnaakt naar buiten gebracht! Dit kan niet!Als reden hiervoor gaven ze aan dat er niet genoeg tijd meer was. Toen mijn zus en ik vroegen of we haar even in de kamer kunnen aankleden mocht dit niet en moesten we haar op de gang aankleden waar zo veel mensen langsliepen! Mijn moeder vertelde dat ze hier nooit meer naartoe wil.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Haagen, O.B.H.A.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.