Anesthesioloog Hondema, S.

Geslacht
Man
Specialisme
Pijnbestrijding
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Hondema, S., Ziekenhuis BovenIJ ziekenhuis - Amsterdam op 29 september 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Rughernia

Specialisme

Anesthesiologie

Zeer fijne arts, die na veel pijn meteen tijd heeft gemaakt om mij een definitieve zenuwblokkade te geven. Toen deze na de eerste poging niet aansloeg en de pijn de volgende dag heel heftig terug kwam, heeft hij alsnog met spoed tijd vrij kunnen maken voor een tweede poging. Deze is goed gelukt met als resultaat dat ik de volgende dag weer naar huis mocht. Nu hopen dat de blokkade voorlopig effectief blijft en de hernia uit zichzelf geneest. Daarnaast ook een groot compliment voor beide verpleegsters die bij de behandeling aanwezig waren voor alle steun en uitleg!

Reactie van/namens Ziekenhuis BovenIJ ziekenhuis - Amsterdam

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Goed om te horen dat u tevreden over onze zorg en onze medewerkers. Succes met het verdere herstel van uw gezondheid.

Met vriendelijke groet,
BovenIJ ziekenhuis

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hondema, S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.