Waardering over Kallewaard, J.W., Ziekenhuis Rijnstate Arnhem - Arnhem op 24 februari 2018

• Nekpijn
  • Anesthesiologie

In oktober een PRF behandeling ondergaan, dit na het krijgen van een duidelijke uitleg over de behandeling en advies over pijnmedicatie tot het moment van de behandeling.Er werd goed geluisterd en genoeg tijd genomen om alles te bespreken. Tijdens de behandeling werd er duidelijk verteld wat er gedaan werd door Dhr. Kallewaard en zijn collega's waardoor de behandeling zeer ontspannen verliep.Helaas heeft voor mij de behandeling niet geholpen maar dankzij snel handelen na het melden van verslechtering van de klachten kon ik snel vervolgstappen nemen om het probleem operatief te laten oplossen.

Reactie van/namens Rijnstate

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw mooie waardering. Wat fijn om te lezen dat u zo positief bent over de zorgverlening van dokter Kallewaard en zijn collega's. Wij geven uw compliment aan hem door.

Vriendelijke groet,
Afdeling Communicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kallewaard, J.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.