Anesthesioloog Le, A.Q.

Man
Specialisme
Pijnbestrijding
Er zijn 31 waarderingen Waarderen

Waardering over Le, A.Q., Ziekenhuis Ziekenhuis St Jansdal, locatie Harderwijk - Harderwijk op 8 oktober 2018

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Rugpijn

Specialisme

Anesthesiologie

Ik ben al bijna 3 jaar onder behandeling van dr Le. Ik heb Inmiddels al een aantal behandelingen gehad aan mijn rug. Waaronder een lumbale epiduraal en heb inmiddels een tens apparaat. Alle behandelingen en gesprekken worden toch als plezierig ervaren, ondanks dat de oorzaak minder fijn is. Dr Le weet je snel te laten ontspannen en houd het gesprek op een “normale mensen” taal . Ook tijdens de behandelingen voel ik me eigen compleet op mijn gemak. Het team om dr Le heen weet precies wat er gebeuren moet , en zorgt er net als dr Le voor dat je je eigen snel kan ontspannen. Zowel dr Le als zijn team geven niet snel op met zoeken naar mogelijkheden om je van de pijn af te helpen. Ik zou dr Le dan ook aan iedereen aanraden! Hij neemt je klachten serieus en probeert er echt alles aan te doen om de pijn dragelijker te laten worden voor je.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Le, A.Q.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.