Anesthesioloog Le, A.Q.

Man
Specialisme
Pijnbestrijding
Er zijn 31 waarderingen Waarderen

Waardering over Le, A.Q., Ziekenhuis Ziekenhuis St Jansdal, locatie Harderwijk - Harderwijk op 11 april 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Rugpijn

Specialisme

Anesthesiologie

Sinds 2014 ben ik al in behandeling bij dr le. Ik voel me van af het begin al erg vertrouwd bij hem en zijn team.Ze luisteren erg goed naar je , en proberen al het mogelijke te doen om de pijn te verlichten. Zo heb ik de afgelopen jaren verschillende behandelingen gehad om mijn rugpijn te verlichten. Helaas werkte de prednison spuiten en de medicatie niet altijd even goed, en dus is er voor gekozen een neuromodulatie te gaan doen. 27maart is de 1e fase van neuromodulatie gedaan en na 2 weken op proef 10 april de definitieve batterij inwendig geplaatst. En wat een verschil! Ik slaap in de nacht weer gewoon door zonder pijn. Ik wordt smorgens wakker zonder pijn! Het is erg jammer dat ze maar 20 behandelingen per jaar mogen doen, hier door bijna 2 jaar moeten wachten op deze ingreep, maar ben zo blij dat het nu gebeurt is!Ik loop weer ontspannender , kan weer wat meer doen overdag. En voel me eigen weer een stuk fijner! Wat zal het voor andere patienten die net als ik met zoveel pijn leven toch fijn zijn als er meer mensen geholpen kunnen worden!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Le, A.Q.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.