Anesthesioloog Middelkoop, H.G. van

Geslacht
Man
Specialisme
Pijnbestrijding
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Middelkoop, H.G. van, Ziekenhuis ETZ Elisabeth - Tilburg op 23 juli 2013

Deze arts luistert totaal niet!! Bereid zich niet voor,ondanks uitgebreide informatie (twee weken voor consult) van huisarts en mijzelf!! En beledigt je ook nog,een dikke buik met vet, daar ga ik niet in spuiten, dus terug naar alternatieve arts ,die het wel deed, schandalig zo'n opmerking, moet niet kunnen!! Mijn man en ik stonden met vijf minuten buiten met veel pijn. Jammer ,want het Elisabeth ziekenhuis is een TOP ziekenhuis,door omstandigheden hebben we jammergenoeg veel ervaring daar. Iedereen is even vriendelijk en deskundig. Ik heb zelf een medische achtergrond ,maar ga gelukkig zo niet met mensen om.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Middelkoop, H.G. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.