Anesthesioloog Mioch, P.

Anesthesioloog

Geslacht
Man
Er is 1 waardering
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Mioch, P., Ziekenhuis Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum op 29 augustus 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Heupvervanging

Specialisme

Orthopedie

Dr. Pascal Mioch is tijdens mijn operatie in het Tergooi de uitvoerende anesthesist geweest, de pre-operatieve voorbereiding ging via een andere collega anesthesist. De onderlinge afstemming was perfect, voor aanvang van de OK kwam dr. Mioch persoonlijk zijn aanpak en beleid tijdens de OK uitleggen en gaf op dat moment nog de keus tussen twee verschillende technieken. Hierbij werd in begrijpelijke taal de voor- en nadelen uitgelegd. De empatische en persoonlijke benadering straalde rust maar ook autoriteit en vertrouwen uit, wat voor mij een belangrijke en geruststellende vorm van communicatie was. Ook de direct post operatieve nazorg, zowel op de recovery als tijdens het korte verblijf op de verpleegafdeling was persoonlijk en daadkrachtig, waarbij ik het gevoel had dat ik én zorg op maat kreeg én centraal stond binnen het hele behandel traject. Een woord van dank, respect en blijk van waardering is op zijn plaats en welverdiend.

Reactie van/namens Ziekenhuis Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum

Hartelijk dank voor uw waardering; wij zijn blij te lezen dat uw ervaringen met onze zorg zo goed zijn en dat alles naar wens is verlopen. Uw complimenten sturen wij graag door naar Pascal Mioch en naar de afdeling Orthopedie. ^IRM

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mioch, P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.