Waardering over Nijholt, J.W.M., Ziekenhuis Gelre Zutphen - Zutphen op 7 augustus 2012

9.8

Bijzonder vriendelijke en zeer professionele anesthesioloog die mij werkelijk op een uitstekende wijze heeft geholpen. Ondanks het feit dat ik voor een routine-operatie kwam (kijkoperatie in mijn knie) was de heer Nijholt (evenals zijn team) een en al oog en oor voor hun patiënt. Voor mij was het de eerste keer dat ik een ruggenprik kreeg en bewust mijn operatie meemaakte. Natuurlijk was ik daardoor enigszins gespannen voor de operatie en ik ben werkelijk uitstekend opgevangen door deze anesthesioloog (en zijn hele team) dat serieus aandacht gaf aan mij en mij op bijzonder prettig wijze voorbereidde en begeleidde tijdens de gehele operatie. De heer Nijholt gaf steeds uitvoerig aan waar hij mee bezig was of wat hij op een bepaald moment ging doen en deed steeds alle moeite om mij op mijn gemak te stellen. De ruggenprik zelf werd keurig voorafgegaan door twee verdovingsprikken die goed te doen waren. Deze behandeling was zo effectief dat ik van de eigenlijke ruggenprik werkelijk niets gevoeld heb. Ook de bijbehorende verdoving werkte precies zoals gewenst (en voorspeld). Toen ik (tijdens en na afloop van de operatie) blijk gaf van interesse in de gang van zaken kreeg ik tot twee keer toe een uitvoerige en enthousiaste uitleg, compleet met ter plekke gemaakte schetsen. Bijzonder interessant, maar ook plezierig dat een anesthesioloog ook nog even die extra moeite voor je doet. In het algemeen kan ik stellen dat ik niet vaak zorg op een dergelijke plezierige en professionele wijze heb meegemaakt (overigens wel eerder in ditzelfde ziekenhuis). Je wordt als patiënt in dit ziekenhuis serieus genomen en iedereen doet zijn of haar uiterste best om het je naar de zin te maken. Je zou bijna voor je plezier naar dit ziekenhuis gaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Nijholt, J.W.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.