Waardering over Schipper, A.P., Ziekenhuis Dijklander ziekenhuis, locatie Hoorn - Hoorn op 26 november 2012

Hij luistert altijd heel goed naar mijn klachten en probeert zijn behandeling daarop aan te passen. Als de klacht niet minder wordt zoekt hij alternatieven. Ik heb echt het gevoel dat hij het beste voor mij probeert. Hij legt het ook visueel duidelijk uit met behulp van een plastic voorbeeld. Wat ik ook belangrijk vind is de tijd die er voor een consult wordt uitgetrokken. Ik heb nooit het gevoel gehad dat het snel afgewerkt werd omdat de wachtkamer vol zat. Voordat je binnenkomt bekijkt hij nog even jouw probleem, dus je hebt geen arts die niks weet en waar je eerst alles aan moet vertellen. Daarom vind ik het ook prettig dat dezelfde arts mijn behandeling uitvoert. Ik zou hem zeker aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Schipper, A.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.