Waardering over Schneider, J.C., Ziekenhuis Ziekenhuis Amstelland - Amstelveen op 2 december 2017

• Anesthesiologie

Bijzonder vriendelijk, leuk gevoel voor humor ook, heel betrokken en neemt de patiënt erg serieus. Het schijnt dat er anesthesisten zijn die de nuchterheid voor de anesthesie met een korreltje zout nemen; meneer Schneider neemt daarin geen risico. Het was de eerste keer dat ik onder narcose geopereerd werd en mede dankzij meneer Schneider was ik daar bijzonder rustig en vertrouwensvol onder. Helemaal geen pijn gehad na de operatie, was snel weer bij mijn positieven. Al met al was het gek genoeg een heel positieve ervaring. Superaardige mensen allemaal. Heel veel dank voor de professionaliteit en betrokkenheid. (Ook veel dank aan de andere zorgverleners bij de OK!)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Schneider, J.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.