Waardering over Terheggen, M.A.M.B., Ziekenhuis Rijnstate Arnhem - Arnhem op 27 november 2012

8.7

Ik ben al jaren onder behandeling bij Dr. Terheggen en vindt het een zeer kundige arts. Hij is recht door zee, je weet wat je aan hem hebt en daarnaast heeft hij ook humor, wat een arts gelijk meer 'mens' maakt. Hij luistert goed en zal een 'moeilijke/lastige' vraag nooit uit de weg gaan. Natuurlijk zijn ze druk, kan de wachttijd lang zijn (als patiënt willen we allemaal het liefst direct en duurt alles te lang) maar als het echt dringend is dan word je heel snel ingepland. Ik ben daardoor zeer tevreden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Terheggen, M.A.M.B.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.