Waardering over Abrahams, D.M., Apotheek Alphega apotheek Gein - Amsterdam op 27 november 2012

2.5

Ik moet maandelijks medicijnen afhalen, dat is steeds een drama. Laatst heb ik 5 minuten aan de afhaalbalie gestaan eerste in de rij, 4 medewerkers hebben mij aangekeken, niet een van hen heeft iets gezegd. Uiteindelijk werd ik toch geholpen, door 1 van de 5 aanwezige medewerkers. Mijn medicijnen stonden nog niet klaar. Inmiddels stond er een behoorlijke rij achter mij. Maar in plaats van taken verdelen, ging de medewerkster 20 minuten lang mijn medicijnen klaarzetten. Toen was de volgende aan de beurt...

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Abrahams, D.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.