Waardering over Azougagh, S., Apotheek BENU Apotheek Het Lage Land - Rotterdam op 10 juni 2011

3.5

Sinds deze apotheek een mediq apotheek is gaat de service erg achteruit. Was er eerst nog een afhaalbalie voor herhaal medicatie, nu moet je gemiddeld drie kwartier wachten op medicijnen waarbij je echt geen uitleg nodig hebt omdat ze al lange tijd gebruikt worden. verder kreeg ik verkeerd gedoseerde medicatie thuis bezorgd (omdat deze bij afhalen niet voorradig was) bleek door een stagiere behandeld te zijn. Hoort dit niet gecontroleerd te worden door een gekwalificeerde medewerkster? Verder moest ik medicatie betalen en zelf declareren bij de zorgverzekeraar waarna de verzekeraar mij meedeelt dat ik het zelf maar terug moet halen bij de apotheek (weer drie kwartier wachten) omdat zij dit moeten declareren. Blijkt dat de ene medewerkster hier wel van op de hoogte is en andere weer niet. Ik ben na dit alles overgestapt naar een andere apotheek.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Azougagh, S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.