Waardering over Gogh, E.R. van, Apotheek Driebergse Apotheek BV - Driebergen-Rijsenburg op 15 september 2011

3.5

Ik vind dit een erg slechte apotheek Het valt mij op dat personeel niet de juiste medische kennis heeft om mij te helpen/adviseren. Zo wist een medewerkster niet dat er een drie fasen pil bestond (veel voorkomende pil) Ook gaf iemand mij eens de verkeerde zalf mee. Toen ik ermee terug liep vertelde ze mij dat deze het zelfde was. Echter is dat een hele andere zalf waar mijn huid helemaal niet tegen kan. Ook is het er altijd druk en loopt het personeel naar mening wat te langzaam rond te sjokken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gogh, E.R. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.