Waardering over Roest, G.R., Apotheek Service apotheek Staatslieden - Amsterdam op 1 november 2018

2.0

Ik ben nu 4x geweest in Staatslieden Apotheek te Amsterdam in het laatste jaar en 4x  geen informatie gekregen, zelfs niet bij een middel waar je geen auto mag rijden (80mg Codeïne/pd). Zelfs geen bijsluiter bij de codeïne! Na het Codeïne voorval in mei 18  heb ik een officiële klacht ingediend bij de apotheker en na wat heen en weer gemaild ben ik langs gegaan voor een gesprek. Beloftes ter verbetering, extra training en een standvastigere en meer aanwezige apotheker ter spijt, afgelopen week bij het oppikken van een nieuw recept werd weer geen informatie gegeven naast het oplezen van de dosering en het over de balie schuiven van het flesje. En zelfs hierbij werd een fout gemaakt (gezegd 2x1 puff ipv voorschrift/etiket 2x2 puff). Schande dat deze club een HKZ certificaat heeft want wat hier gebeurd kan in de verste verte geen kwaliteit noemen. Ikzelf kan mij goed redden maar ik ben door deze 4de keer toch ernstig bezorgd geraakt voor mijn buurtbewoners zonder farmaceutische achtergrond, en dat zijn de meeste!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Roest, G.R.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.