Waardering over Vos, O.P., Apotheek Acdapha Apotheek De Mare - Alkmaar op 22 februari 2017

8.7
  • Psychische stoornissen

Ik heb meerdere fysieke en mentale aandoeningen: Fysiek: Polyneuropathie aan voeten en onderbenen, Aambeien, Hartklachten, Diabetes Type 2, versleten heup rechts en versleten knie rechts. Psychisch: Chronische depressie met onderliggend een Obsessief Compulsieve Persoonlijkheids Stoornis met ontwijkende trekken. Na even wennen aan de apotheek zelf, de apotheek-assistenten, bezorger(s) en beide apothekers, ervaar ik een goed contact met alleen. Je krijgt duidelijke en begrijpbare informatie en zo nodig wordt een spoedrecept nog dezelfde dag bezorgd (een gratis service). Bij vragen die nader moeten worden uitgezocht, krijg je per e-mail een helder en duidelijk antwoord van een van de apothekers, waar je écht wat me kan. De accommodatie zou beter kunnen, er zijn veel cliënten die gebruik maken van deze apotheek. Hierdoor kan de wachttijd snel oplopen waarop de wachtruimte niet voldoende is ingericht. Vanwege mijn neuropathie vindt ik het dan lastig om enige tijd staande te wachten tot ik aan de beurt ben. Eindconclusie: een zéér ruime voldoende (8,5)!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vos, O.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.