Waardering over Blomme, R.A.M., Handcentrum en polscentrum Xpert Clinics Hand & Pols Enschede - Enschede op 19 oktober 2019

• Ziekte van Dupuytren

Geopereerd aan dupuytren aan hand. Goede uitleg vooraf de operatie, alles kunnen bespreken en antwoord gekregen op mijn vragen. Operatie zelf viel mee, ook weer goede begeleiding naar de operatie toe en vooraf weer alles uitgelegd. Ook na de operatie weer perfecte opvang en uitleg hoe nu verder te handelen. De eerste 24 uur zijn niet echt grappig maar de medicatie doet zijn werk en is de napijn te verwaarlozen. Daarna kwam snel het herstel en kan ik mijn hand weer goed gebruiken zonder pijn en geen beperking in het bewegen. De nacontrole was ook weer top door drs. Blomme en assistente. Als ik ooit aan de andere hand geholpen moet worden dan weet ik zeker bij wie ik moet zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Blomme, R.A.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.