Basisarts Boelen, R.J.

Basisarts

Geslacht
Man
Er zijn 48 waarderingen Waarderen

Waardering over Boelen, R.J., Centrum voor orthopedie en beweging Kliniek Lange VoorhouT - Rijswijk op 1 mei 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Rughernia

Wat moest ik schakelen toen ik op de avond van 1 januari 2019 mijn telefoon op nam en hoorde: "met Robert Boelen van Kliniek Lange Voorhout, ik heb in uw aanmelding  gelezen dat u veel pijn heeft, kunt u morgen komen voor een consult?" Op dat moment was ik 3 maanden onder behandeling van een fysiotherapeut en werden de pijnklachten van kwaad tot erger. Omdat medio december 2018 een MRI werd gemaakt waar goed op te zien was dat ik een hernia had, was het voor Dr. Boelen snel duidelijk dat een operatie voor mij de te volgen weg moest zijn. Diezelfde middag (2 januari) overlegde Dr. Boelen met neurochirurg Dr. Simons in Keulen en ook hij adviseerde, onder meer door het bekijken van de MRI, voor een operatie te gaan. Deze werd direct ingepland. Diezelfde avond belde Dr. Boelen mij nogmaals op; Hij wilde mij de volgende dag een ruggenprik geven om de pijn tot aan de operatie te verminderen. Ik moest immers ook nog in de auto naar Keulen. Wat een toewijding voor je patiënten heb je als arts, als je zo ontzettend doortastend te werk gaat en alles doet om je patiënt zo snel mogelijk en zo goed mogelijk te helpen. Op 7 januari meldde ik mij in Keulen voor alle pre-operatieve onderzoeken en op 8 januari werd ik door Dr. Simons geopereerd. Topzorg, ik kan niets anders zeggen! Na een aantal consulten bij een fysiotherapeut in de Kliniek Lange Voorhout, had ik onlangs het laatste consult, tevens evaluatie, bij Dr. Boelen. Ik ben ontzettend tevreden over het hele traject, wat mij betreft een dikke 10 voor Dr. Boelen en zijn team.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Boelen, R.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.