Waardering over Hak, F.M. van der, GGZ PsyQ, vestiging Rotterdam - Kralingen - Rotterdam op 25 november 2018

2.0

Ik dacht dat hij de tijd genomen had voor mij ruim een uur. Werd weg gestuurd met de voor mij juiste pillen volgens hem. Bleek dus achteraf niet zo te zijn want mag met mijn aandoeningen deze pillen niet nemen. Ermee geconfronteerd en hij baggetaliseerd mijn aandoeningen. Ook zei hij dat ik er gewoon zonder problemen mee mocht autorijden. Er zat dus een gele sticker op, volgens de apotheek is dit echt zeer onverstandig om met deze medicatie zomaar even te gaan autorijden. Ik ga echt nooit meer naar deze arts. Oja hij trok ook nog ff mijn oude ggz diagnose adhd in twijfel. Ben door hem er nu nog slechter aan toe. Vertrouwen in artsen was al moeilijk maar dat heeft hij nu helemaal verpest.

Reactie van/namens GGZ PsyQ, vestiging Rotterdam - Kralingen - Rotterdam

Hartelijk dank voor uw reactie op Zorgkaart Nederland.
Wij betreuren het ten zeerste dat u deze ervaring heeft met de PsyQ, indien u hierover met ons in gesprek wilt staan wij hier graag voor open.
U kunt dan contact opnemen met informatie@psyq.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hak, F.M. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.