Waardering over Holleboom, A.G., Ziekenhuis Amsterdam UMC, locatie Meibergdreef - Amsterdam op 20 december 2017

• Interne geneeskunde

Dokter Holleboom is een geweldige arts! Hij luisterde altijd goed naar mij en ik voelde me bij hem niet een nummer maar een persoon. Ik kon altijd bij hem terecht en voelde me altijd zeer gehoord. Samen naar oplossingen zoeken en overlegde mijn casus ook veel met andere professors.  Ik heb naja nu had namelijk de ziekte van cushing. In proces van 2 zware hersenoperaties, 25 bestralingen, 2jaar langdurig zwaar medicijn traject. Over op uiteindelijke bijnier verwijdering heeft deze beste man mij altijd goed bijgestaan. Ik vind het dan ook spijtig dat hij elders in januari op een andere afdeling zijn werk vervolgd. Dus bij endocrinologie is hij niet meer te vinden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Holleboom, A.G.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.