Waardering over Knegtering, J., GGZ GGz Praktijk - Arnhem op 20 juni 2016

9.5
  • Psychische problemen

Hans heeft mij goed op weg geholpen om mijn lichaamssignalen beter te leren herkennen. Voor mij is dit nogal divers dus ik zal een aantal voorbeelden geven. Bijvoorbeeld het leren herkennen van (de eerste signalen van) spanningsklachten zoals een stijve nek of spieren en wat hier dan mee te doen. Ook het voelen van hoeveel ruimte heb ik op dit moment nodig. Jezelf de vraag te stellen; Hoe voelt dit voor mij (de situatie waar je je in bevind op dat moment). Waar heb ik behoefte aan om er voor te zorgen dat ik mij beter ga voelen of om ervoor te zorgen dat de spanning zakt en ik hier meer controle over krijg. Daarnaast hebben we aandacht besteed aan piekeren en malen en wat je hiermee kan/moet doen. Bijvoorbeeld gedachten stop oefeningen en het verleggen van je aandacht naar je lichaam, met andere woorden je piekergedachten ombuigen door er over na te denken waar je op dat moment behoefte aan hebt en hier actie op te ondernemen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Knegtering, J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.