Waardering over Loncq de Jong, A., Artsenpraktijk voor alternatieve geneeskunde Kliniek Voorschoten - Voorschoten op 20 juni 2012

9.7

Dokter Loncq de Jong is een slimme man, die goed in zijn vak is. Hij is goed gehumeurd en de assistentes zijn uiterst beleefd. Ik ben blij met hem want hij houdt mij letterlijk op de been. Mijn rugklachten zijn onder controle, door de neuraal therapie en manuele therapie. De neuraal therapie is niet pijnloos maar door de snelle injecties van de dokter zeker te doorstaan. De acupunctuur is pijnloos, daar draai je je hand niet voor om. Ook met reumatische klachten kan je bij hem terecht. Als laatste: Hij vertelt je wel of je van de klachten af kan komen of dat zij kunnen verbeteren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Loncq de Jong, A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.