Waardering over Loncq de Jong, A., Artsenpraktijk voor alternatieve geneeskunde Kliniek Voorschoten - Voorschoten op 21 juni 2012

9.8

Na ruim een half jaar zoeken naar de oorzaak van mijn diverse klachten via de huisarts en diverse specialisten, kreeg ik te horen dat ik er maar mee moest leren leven en dat het mischien wel vanzelf over zou gaan. Ik accepteerde dit niet en had vermoedens wat het zou kunnen zijn, maar dit werd niet erkend door de huisarts en de specialisten. Ik zat ondertussen thuis en werd bijna arbeidsongeschikt verklaard voor mijn eigen functie. De eerste keer dat ik bij dokter Loncq de Jong was, voelde het alsof er eindelijk iemand echt naar me luisterde, me begreep en me wilde helpen. Ik ging blij naar huis (ook al voelde ik me op dat moment nog hetzelfde). Inmiddels ben ik weer aan het werk en ben ik hard op weg weer helemaal beter te worden. Ik hoef dus helemaal nergens 'mee te leren leven', maar ga gewoon weer genieten van het leven! Ik heb dokter Loncq de Jong al aan meerdere mensen in mijn omgeving aangeraden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Loncq de Jong, A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.