Waardering over Luijtgaarden, W.G.A.C. van de, Artsenpraktijk voor alternatieve geneeskunde OMG-Breda, Praktijk voor OrthoManuele Geneeskunde - Breda op 23 november 2016

• Rugpijn

Mijn ervaring is super. Al 9 mnd met pijn na stoeipartijtje. Bij de huisarts geweest, dacht aan spierpijn of gekneusde rib. Dat kan mnd duren, toch weer terug naar huisarts. Doorgestuurd  voor röntgenfoto,  dan nog een  echo niets gevonden,  beetjes scheef en slijtage,  dat kan ik ben 59. Binnen 1 week kon ik terecht bij dr van de Luytgaarde, 8 gekantelde rugwervels en nog een die nog uitstak teruggemanipuleerd, knap  hoor. Nu nog beurs,  maar ik weet zeker  dat het nu weer goed staat. In het vervolg zal ik echt geen 9 mnd blijven lopen  en als de huisarts het over  fisio therapé heeft  dan eerst naar van de Luytgaarde. Dit was voor ons niet de eerste keer dat hij ons geholpen  heeft ook hebben we al veel vrienden en familie doorgestuurd

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Luijtgaarden, W.G.A.C. van de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.