Waardering over Luijtgaarden, W.G.A.C. van de, Artsenpraktijk voor alternatieve geneeskunde OMG-Breda, Praktijk voor OrthoManuele Geneeskunde - Breda op 10 september 2020

9.2

Na een bepaalde periode van onderrugpijn, waarvan röntgenfoto's zijn gemaakt, werd mij niet verteld door de huisarts wat ik nu eigenlijk moest ondernemen. Ja, ik kon naar een fysiotherapeut, maar daar had ik niet zo'n vertrouwen in. Ik doe wekelijks aan yoga en daar wordt de rug ook heel goed aangepakt. Door vrienden ben ik gewezen op Dr. Luijtgaarden. Afspraak gemaakt. Hij hoefde het verslag van de röntgenfoto's niet eens te lezen (globaal stond daarin dat ik een rug had van een vrouw van 80). Dr. Luijtgaarden onderzocht me en heeft een wervel op zijn plaats gedrukt. Hij zei "Jou hoef ik niet meer terug te zien. Het moet zo in orde zijn!". En idd, nu nog na 3 jaren, geen last meer gehad van mijn rug! Fantastisch vind ik het.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Luijtgaarden, W.G.A.C. van de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.