Waardering over Smeele, B.P.J., Artsenpraktijk voor alternatieve geneeskunde Praktijk voor orthomanuele geneeskunde B.P.J. Smeele - Amsterdam op 29 november 2016

9.8
  • Rugpijn

Voordat ik eindelijk bij dr. Smeele terecht kwam was ik ernstig teleurgesteld in de Nederlandse gezondheidszorg. Ik had de hoop al opgegeven dat ik een arts of therapeut zou vinden die bereid was verder te zoeken naar de oorzaak van mijn jarenlange buikpijn, dan de voor de hand liggende plaats. Ook maag en darm specialisten die niets voor mij konden betekenen, leken erg onbereidwillig om mee te denken naar welk ander specialisme ik eventueel doorverwezen zou kunnen worden. Na meerdere huisartsen, specialisten, fysiotherapeuten en een osteopaat te hebben bezocht, kwam ik uit bij Dr. Smeele. Hij constateerde vrijwel meteen dat er een paar 'elementen' in mijn rug niet helemaal goed zaten. Iets wat  niemand anders voorheen had gezien. Hij begon alles weer recht te zetten en al na 4 maanden merkte ik dat ik duidelijk minder buikpijn en hoofdpijn had dan de 3,5 daaraan voorafgaande jaren. Inmiddels ben ik weer helemaal recht. Ik had een paar maanden geleden te zwaar tilwerk verricht en dat schoot in m'n rug. De beginnende hernia werd in 1 behandeling gecorrigeerd. Een 2e behandeling bleek niet meer nodig, want alles bleef op z'n plek zitten. Ik denk dat veel meer mensen gebaat zullen zijn met de vakmanschap van een orthomanueel arts zoals Dr. Smeele. Vanuit de rug kunnen zoveel pijnen naar alle overige delen van het lichaam uitstralen. Mijn enige spijt is dat ik niet wist van het bestaan van dit bijzondere beroep. Er had mij veel pijn en verdriet bespaard kunnen blijven als ik eerder bij hem terecht was gekomen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Smeele, B.P.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.