Basisarts Souren, W.

Basisarts

Er is 1 waardering
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Souren, W., Arbo- en reïntegratiebedrijf Arbo Unie, vestiging Vlissingen - Vlissingen op 5 oktober 2016

Depressie

Dhr. Souren luistert vooral naar zichzelf, na een consult van 20 minuten heeft hij mij slechts naar mijn naam gevraagd en dus zeggen en schrijven slechts 1 vraag gesteld. Tussendoor heeft hij natuurlijk ook een aantal "misplaatste-grapjes" gemaakt omdat hij daar nou eenmaal zelf van geniet. Wat mij betreft zou ARBO-uni eens te rade moeten gaan in de eigen gelederen of het wel zo verstandig is deze mijnheer nog met patiënten te laten werken. Deze heer maakt zichzelf belachelijk en het beroep (ARBO-)arts een lachertje.Ik kan helaas geen positieve punten bedenken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Souren, W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.