Waardering over Souren, W., Arbo- en reïntegratiebedrijf Arbo Unie, vestiging Vlissingen - Vlissingen op 9 januari 2017

1.2
  • Whiplash

In het korte consult dat ik bij dhr Souren had heeft hij mij niet gehoord of onderzocht, doch slechts uiteengezet wat hij vond dat ik mankeerde, dit voelde voor mij als enorm denigrerend en kleinerend. Na een val van vier meter heb ik volgens de neuroloog een whiplash opgelopen. Dhr Souren verzekerde mij dat er werkelijk niets aan de hand was met mijn rug/nek en gaf het advies om maar weer "lekker aan het werk te gaan". Terwijl de neuroloog hem en mij (per mail) had laten weten dat hij het onverstandig vond.Omdat dhr. Souren zich er heel er goed van bewust is dat hij juridisch gezien over het primaat beschikt en derhalve een specialist kan "overrulen" heeft hij zijn spreekwoordelijke spierballen laten zien en te koste van mijn gezondheid gevorderd dat ik weer aan het werk zou gaan. Al een aantal malen heb ik als werkgever met een ARBO arts te maken gehad maar zo als ik hier "te kakken" werd gezet is naar mijn bescheiden mening een absurditeit.Mocht ik er iets van moeten vinden dan zou mijn advies aan de ARBO unie zijn, deze arts eens goed in de gaten te houden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Souren, W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.