Waardering over Tonies, B.G.A., Artsenpraktijk voor alternatieve geneeskunde Orthomanuele praktijk Mijn Rug - Utrecht op 18 juni 2016

• Rugpijn

Na jaren tobben met veel fysio, pijnstillers, injecties en een aantal ziekenhuisbezoeken kwam ik via via bij dhr. Tonies terecht. Dhr. Tonies vind ik een integere, zeer capabele en betrokken arts. Na 3 behandelingen waren niet alleen mijn rugpijn, maar ook de pijn in mijn knie en heup weg. Hij nam meteen mijn duim mee, waar ik een brace om droeg die niet (meer) nodig bleek. Ook mijn steunzolen heb ik niet meer nodig. Mijn houding is beter, ik verzwik mijn voeten niet meer, en, belangrijk, ik heb niet meer iedere dag pijn. Ik raad hem iedereen aan, tot nog toe is iedereen die ik naar hem verwezen heb ook enthousiast.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tonies, B.G.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.