Waardering over Vente, P.E.M., Zorgaanbieder overig Praktijk Vente - Alphen aan den Rijn op 25 februari 2014

8.5

"Na in acht maanden 20 aanvallen te hebben gehad (2012) kom ik via lang zoeken op internet in contact met dr. Vente. Krijg 2 Prismabrillen aangemeten, werken perfect, zomer 2013 nog 4 kleine aanvallen gehad, tot nu toe, februari 2014 nergens meer last van. Chapeau! Jammer dat dr. Vente nog steeds vrijwel onvindbaar is op internet. Draagvlak creëren is vooral de juiste kanalen weten te vinden en te bewerken. Zelf heb ik een 'pakketje' informatie samengesteld uit digitale stukken over dr. Vente, meniere en prismabril. Dit geef ik in print of stuur dit als PDF door aan mensen die ook last van duizelingen hebben. Zelfde pakketje ook afgegeven aan mijn huisarts en e.e.a. toegelicht, die dit in zijn digitale archief heeft geplaatst. Wanneer iedere patiënt van dr. Vente dit zou doen, krijgt de oplossing voor meniere vanzelf veel meer aandacht en draagvlak!”

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vente, P.E.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.