Waardering over Vente, P.E.M., Zorgaanbieder overig Praktijk Vente - Alphen aan den Rijn op 30 september 2017

9.2
  • Ziekte van Ménière

Als gevolg van de ziekte van Meniere, had ik veel last van evenwichtsstoringen. Op een lezing over Meniere gehoord over het gebruik van een prisma bril. Het adres van dr.Vente opgezocht en een afspraak gemaakt. dr.Vente wist precies waar over hij sprak en gaf mij veel zelf vertrouwen. Na onderzoek heeft hij een recept uitgeschreven voor de opticien. De bril werkte wel een beetje maar het was toch niet het resultaat wat ik verwachte. Bij het controle bezoek bij dr.Vente een jaar later mijn ervaringen uitgesproken naar de dokter toe. Deze begreep het niet helemaal, er  moest meer resultaat zijn. Dr.Vente heeft geconstateerd dat er per ongeluk door de opticien de verkeerde glazen ingeslepen waren, waardoor ik de oude klachten weer terugkreeg. De opticien heeft dat netjes gerepareerd en zijn verontschuldigingen aangeboden. Maar ondertussen had ik wel bijna een jaar met de verkeerde prisma bril rondgelopen. Nadat de fout hersteld was en ik wel de goede glazen in mijn bril had, zijn mijn  klachten ook een heel stuk minder geworden. Ik heb hierdoor in feite ongewild  “de proef op de som” meegemaakt : de juiste prisma’s helpen wel en de verkeerde niet. Met dank aan dr.Vente.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vente, P.E.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.