Waardering over Vente, P.E.M., Zorgaanbieder overig Praktijk Vente - Alphen aan den Rijn op 15 september 2020

Door de prisma bril van Vente veranderde mijn leven.Ik kreeg de bril ik zat op de bank en na een kwartier kreeg ik een raar gevoel als of er een rolgordijn om hoog ging en een soort van leeg gevoel in mijn hoofd. Ik schijn tot mijn 27ste met hoofdpijn te hebben gelopen. tijdens rijlessen reed ik altijd te veel naar recht zei de instructeur dat is ook over. Het lezen gaat veel beter en sla geen hele stukken meer over wat er lastig was op school om mijn aandacht bij het lezen te houden speelde ik piano terwijl ik zat te lezen en zo las ik blad voor blad goed zonder de bril. Dus 27 jaar problemen en op mijn 63 ste ben ik van de prisma bril af.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vente, P.E.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.