Waardering over Vente, P.E.M., Zorgaanbieder overig Praktijk Vente - Alphen aan den Rijn op 15 maart 2019

• Ziekte van Ménière

Ik ben 40 jaar geleden herboren door de bril van Dr. Üthermöhlen  die ik van Dr. Vente voorgeschreven heb gekregen. Ik werd tot 3  - 4 keer in de week geplaagd met zeer hevige Meniere aanvallen. Vanaf het moment dat ik deze bril kregen hielden de aanvallen onmiddellijk op. Had ik de bril jaren op dan begonnen de aanvallen weer te komen en ging ik naar Dr. Vente. deze schreef dan weer een nieuwe bril voor waarmee ik weer scherper kon zien en hielden de aanvallen weer op. Dit gaat al 40 jaar lang zo. Iedere keer als ik weer scherp zie met mijn nieuwe glazen blijven de aanvallen weg. Ik heb hierdoor een beter leven waarin ik bergen kan verzetten. zou ik deze speciale bril niet hebben zou ik ten eerste een wrak zijn en geen leven hebben en ten tweede zou ik de ziekte kosten verzekering dubbel zo veel kosten door alle ellende die ik dan heb en daarmee ziekenhuizen af moeten lopen wat dan ook nog onvoldoende resultaat geeft omdat ze deze  bril niet voorschrijven wat ik een zeer kwalijke zaak vindt want hierdoor zou de zorgverzekeraar heel wat geld binnen houden als de Meniere patienten in ziekenhuizen of bij alle oogartsen gewoon de bril van  Dr. Ütermohlen voorgeschreven kunnen krijgen.!!!!

Bent u of werkt u voor Vente, P.E.M.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.