Waardering over Vente, P.E.M., Zorgaanbieder overig Praktijk Vente - Alphen aan den Rijn op 18 oktober 2017

• Evenwichtsstoornissen

jaren geleden ben ik bij u geweest ivm evenwichtsstoornissen. ik heb 2 jaar op bed gelegen en het ziekenhuis wist niet wat ik had. ik kreeg een prisma bril en na 4 maanden was ik weer op de been.nu had ik al 1,5 jaar last van veel knipperen en knijpen met de ogen. autorijden, en tv kijken ging niet meer. ook mensen aan kijken was een probleem. in het ziekenhuis werd gezegd dat mijn ogen in de war waren. ik ben bij u geweest en u vertelde mij dat ik blefarospasme heb. ik heb het ziekenhuis weer gebeld en ging naar een neuroloog. en idd u had gelijk!!ik kreeg direct botox en na een paar dagen hielp het. ik moet nu elke 10 weken voor de botox, al merk ik dat de werking na 6 weken iets afneemt. maar toch is het dan nog steeds goed te doen.ik kan weer autorijden en tv kijken, en weet dankzij u wat ik heb.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vente, P.E.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.