Basisarts Vente, P.E.M.

Basisarts

Geslacht
Man
Er zijn 169 waarderingen Waarderen

Waardering over Vente, P.E.M., Zorgaanbieder overig Praktijk Vente - Alphen aan den Rijn op 10 juli 2020

Ziekte van Ménière

Zo'n 20 jaar geleden was ik de wanhoop nabij door klachten en aanvallen die gediagnosticeerd werden als horende bij de ziekte van ménière. Ik stond sceptisch tegenover het dragen van een Utermöhlen prisma bril. (In die tijd vlogen bv. allerlei brillen over allerlei toonbanken die zouden helpen tegen dyslexie.) Ik kon nauwelijks meer iets alleen en lezen was onmogelijk. Alle dagelijkse dingen zoals bv boodschappen doen werden een dagvullend programma Door de voorgeschreven prismabril werd ik weer autonoom. Ik voelde mij tijdens 't consult gezien, gehoord en begrepen. Dr Vente's psycho educatie was enorm helpend doordat ik meer begrip kreeg voor m'n klachten en eigen handelen. Het consult bij dr. Vente en deze Utermöhlen bril hebben voor mij "het verschil" gemaakt van overleven naar betekenisvol leven. Ik spreek dan ook de wens uit dat er onderzoek gedaan wordt naar de werking van deze bril. Dat de kennis van dr. Vente geborgen en verspreid wordt o.a. bij KNO en Oog artsen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vente, P.E.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.