Basisarts Versélewel de Witt Hamer, F.L.

Basisarts

Er zijn 7 waarderingen Waarderen

25 resultaten voor je selectie:

Artsenpraktijk voor alternatieve geneeskunde Orthomanuele revalidatie kliniek Solid Movement - Drachten

4 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik komt met pijn. Krijgt een eerlijk gsprek: ik ga je 3 x helpen. Werkt het niet dan kan ik verder niets voor je betekenen. Na 1e behandeling ging ik zonder pijn de deur uit. Ik had al meer dan een...

11 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben bij deze Dokter terecht gekomen, nadat ik klachten had van pijn op de borst.Na uitsluiten van een hart of maagprobleem. En in mijn omgeving een soort gelijk geval die door deze arts is...

7 maart 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Het is even vreemd in het begin en echt pijnloos is het meestal ook niet. Ik kom al jaren eens in de 3 á 4 maanden. Frank geeft hier en daar een paar fikse tikken en duwt de boel recht. Opgelucht en...

9.3

14 februari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Al sinds 2001 bekend bij deze praktijk, Ongeveer 1 x per jaar wordt in weer even opnieuw uitgelijnd. Al vele mensen heb ik doorverwezen en zij hebben ook goede ervaringen. Je wordt goed geholpen en...

8.5

22 november 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Werkt helder op tempo en met zeer goed resultaat!

26 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie

zeer kundige arts; prima resultaten

6 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Kom hier al jaren strompelend binnen en kan daarna normaal lopend weer naar buiten. Top behandeling.

9.5

8 maart 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Perfecte behandeling naa een behandeling pijnvrij

9.8

26 februari 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn ervaring, direct resultaat bij de eerste behandeling. Een tweede behandeling is meestal niet nodig.

22 september 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Heb al een aantal jaren last van mijn onderrug en ben geholpen in het UMCG, zenuwwortel behandeling, revalidatie gehad en verder gegaan bij een chiropracticus in Groningen. In 2015 overgestapt naar...

16 januari 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Na een val jaren rug- en nekken gehad. Fysiotherapie en manuele therapie gehad. Door de manueel therapeut verergerde de klachten zelfs. Uiteindelijk nu sinds jaren patiënt, waardoor ik weer een...

9.5

16 januari 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Top arts. Heel kundig. Heeft mij al zo vaak van mn rugklachten afgeholpen. Speciaal traject gevolgd bij hun waardoor ik helemaal geen behandelingen meer nodig heb.

16 januari 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Heel kundige man, die mij al jaren op de been houdt na 2 hernia`s. Ook iemand die er niet om heen draait, kan hij je echt niet helpen hoor je het ook. Heb al velen doorgestuurd met succes.

9.3

12 december 2014 - Goedgekeurd door de redactie

Bij pijn in de onderrug na 3 behandelingen er van af, ik ben een paar jaar later nog eens teruggeweest voor nog een behandeling en kon daar weer jaren mee vooruit.

8.8

2 mei 2014 - Goedgekeurd door de redactie

Al jaren last van onbegrepen pijnklachten in mijn onderrug. Andere doktoren en fysiotherapeuten konden geen blijvend positief effect teweeg brengen. Nu kan ik weer sporten en pijnvrij bewegen zonder...

10 maart 2014 - Goedgekeurd door de redactie

Heeft mij enorm geholpen bij een verkeerde stand van de rugwervel in het midden van mijn rug. Jaren later na een slechte ervaring met een rughernia operatie zou ik ook een nekhernia oparatie krijgen....

23 december 2013 - Goedgekeurd door de redactie

als vrouw ben je erg kwetsbaar in alleen een slip/string; vond het erg typisch dat hij bepaalde plekken moest voelen; de aanhechtingen van mn ribben aan de voorkant, precies onder mn borsten. en het...

Reactie van/namens Basisarts Versélewel de Witt Hamer, F.L. - Drachten

Beste Mevrouw, Wij hopen niet dat u 180 euro heeft betaald voor uw afspraak, aangezien dat niet de tarieven zijn die wij...
6.2

4 september 2013 - Goedgekeurd door de redactie

Meestal één behandeling nodig. Deze keer lukte het niet. Hopelijk van de week nog. Kundige man. Kan niet altijd helpen. Hij is wel prijzig. €110,00 per consult.krijg maar €50,00 terug van...

8.2

5 april 2013 - Goedgekeurd door de redactie

het heeft mij heel goed gedaan ik liep met de klachten 8 jaar rond en nu is het over

19 maart 2013 - Goedgekeurd door de redactie

elk lichaam reageert anders zelf ervaar ik na de behandeling nog een dikke week last terwijl iemand anders nergens last van heeft de Witt Hamer is kundig en weet wat hij doet

9.7
  • Waardeer deze zorgverlener

• Er zijn 7 waarderingen.