Waardering over Versélewel de Witt Hamer, F.L., Artsenpraktijk voor alternatieve geneeskunde Orthomanuele revalidatie kliniek Solid Movement - Drachten op 2 mei 2014

Al jaren last van onbegrepen pijnklachten in mijn onderrug. Andere doktoren en fysiotherapeuten konden geen blijvend positief effect teweeg brengen. Nu kan ik weer sporten en pijnvrij bewegen zonder blokkades in mijn beweegpatroon. Ik heb mijn leven terug! Heel erg bedankt voor de adequate behandeling in jullie schone en prachtig opgezette kliniek. Ook dank aan de overige medewerkers die mij respectvol en professioneel hebben geholpen tijdens het Orthomanuele Revalidatietraject waardoor ik veel sterker en stabieler in mijn rug ben geworden.

Bent u of werkt u voor Versélewel de Witt Hamer, F.L.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.