Waardering over Versélewel de Witt Hamer, F.L., Artsenpraktijk voor alternatieve geneeskunde Orthomanuele revalidatie kliniek Solid Movement - Drachten op 23 december 2013

6.2

als vrouw ben je erg kwetsbaar in alleen een slip/string; vond het erg typisch dat hij bepaalde plekken moest voelen; de aanhechtingen van mn ribben aan de voorkant, precies onder mn borsten. en het schaambeen (wat heeft dat met rugklachten te maken ?) voelde me niet gemakkelijk, ben niet van mn klachten af en heb een vervolgafspraak afgezegd... ben wel 180,- kwijt...

Reactie van/namens Versélewel de Witt Hamer, F.L.

geplaatst op 27 januari 2014

Beste Mevrouw,

Wij hopen niet dat u 180 euro heeft betaald voor uw afspraak, aangezien dat niet de tarieven zijn die wij hanteren. Zoals op onze website www.solidmovement.nl te lezen is, werken wij protocollair en volgen alle collega's bij onderzoek een vast stramien, waar u een gedeelte van omschrijft. Eveneens kunt u op de website vinden, middels een foto omschreven, dat ten behoeve van de diagnose, uw gehele skeletstructuur goed zichtbaar moet zijn. Dat wil zeggen dat, ontblote benen en bovenlijf noodzakelijk zijn om tot een goed oordeel te kunnen komen, van zowel de voor- als de achterkant van het lichaam, het is tenslotte een eenheid. Dat u de behandeling niet afgemaakt hebt is jammer, de kans dat u in één behandeling klachtenvrij bent is natuurlijk klein. Mocht u alsnog behoefte hebben aan uitleg neem gerust contact met ons op.

Met vriendelijke groet,
Frank Versélewel de Witt Hamer, arts Orthomanuele geneeskunde.

Bent u of werkt u voor Versélewel de Witt Hamer, F.L.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.