Waardering over Versélewel de Witt Hamer, F.L., Artsenpraktijk voor alternatieve geneeskunde Orthomanuele revalidatie kliniek Solid Movement - Drachten op 11 september 2019

9.2

Ik ben bij deze Dokter terecht gekomen, nadat ik klachten had van pijn op de borst.Na uitsluiten van een hart of maagprobleem. En in mijn omgeving een soort gelijk geval die door deze arts is behandeld met resultaat geen druk op de borst.Heb ik gebeld en kon na ruim 3 weken terecht, mezelf ook op de reservelijst laten zetten. En anderhalve week later kon ik al komen. En wat bleek mijn druk en pijn op de borst hadden inderdaad te maken met een wervel die niet goed stond.Ik ben behandeld en dat was niet geheel pijnloos, maar dat was lokaal en een enorme verlichting! Over 2 weken een vervolgafspraak maar ik denk dat ik al na 1 keer behandelen van mijn klachten verlost ben.Nu mijn lichaam laten herstellen, ik heb wel veel last van een na-reactie hoofdpijn, moe, duizelig/licht in het hoofd. Maar dat is voor een ieder verschillend.Alle lof voor deze praktijk !

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Versélewel de Witt Hamer, F.L.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.