Waardering over Vorst, S.P., GGZ GGZ Noord-Holland-Noord, locatie Heerhugowaard - Heerhugowaard op 16 oktober 2017

8.2
  • Bipolaire stoornissen

Ik heb dr. Vorst als behandelend arts mogen krijgen na een aantal verschillende crisis artsen. Dr. Vorst is de enige arts geweest die naar mij luisterde, die niet meteen een conclusie trok of een recept uitschreef. Hij heeft wat mij betreft gedegen onderzoek gedaan nav de signalen die ik afgaf en daarbij een passende diagnose gesteld en de juiste medicatie afgestemd. Ook heeft hij doorlopend een vinger aan de pols gehouden of de medicatie zijn werk deed of dat er iets aangepast moest worden in de dosering. En ook de aanpassingen werden gemonitord. Ik heb me gehoord en gezien gevoeld. Een hele fijne arts waarbij hij zijn menselijke kant niet heeft verborgen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vorst, S.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.